بنیاد مهندسی آفرینش مدار - مهام

مهندسی بر مبنای قانون الهی: ضامن بقا و سلامت روحی و جسمی انسان و جهان آفرینش

بنیاد مهندسی آفرینش مدار - مهام

مهندسی بر مبنای قانون الهی: ضامن بقا و سلامت روحی و جسمی انسان و جهان آفرینش

بنیاد مهندسی آفرینش مدار - مهام
به لطف خدای متعال در تاریخ ۱۷ مهر ۱۳۹۲ در حرم مطهر کریمه ی اهل بیت حضرت فاطمه ی معصومه سلام الله علیها اساسنامه ی بنیاد غیر تجاری مهندسی آفرینش مدار به امضای موسسین رسید.
شهید سلیمانی
آخرین نظرات

۴ مطلب در آذر ۱۳۹۲ ثبت شده است

بر این اساس طرح تامین انرژی ماهیچه ای در فاز اول برای خانوارهای روستایی سپس برای واحدهای بزرگتر طراحی گردیده است. انرژی ماهیچه حیوانات قرنهای متمادی است که انرژی و توان لازم بشر را تامین نموده است. این انرژی بدون داشتن هیچ گونه آلودگی و سر و صدا بهترین و زیباترین منبع انرژی برای یک بشر با انتظارات معقول است. خداوند متعال نیز از حیوانات در قرآن کریم به عنوان منبع انرژی بشر نام برده است .

این طرح شامل بحث ها و تحقیقات علمی برای طراحی ژنراتور و سازوکار گرفتن انرژی از حیوانات برای تامین برق خانوارهای روستایی است. البته طرح مراحل اولیه ی خود را می گذراند و ان شاء الله در صورت یافتن پشتیبان مالی و سرمایه گذار تکمیل و اجرایی خواهد شد.

جهت سلامتی و ظهور آقا امام زمان ارواحنا لتراب مقدمه الفدا و پایداری امام خامنه ای و امت مسلمان ایران در مسیر تحقق اسلام ناب محمدی و حرکت جامعه مهندسی ایران و جهان به سمت مهندسی آفرینش مدار با ذکر صلوات دانلود بفرمایید.


عنوان: نیروگاه ماهیچه ای حیوانی برای ژنراتور تامین برق مناطق روستایی

دریافت

حجم: 148 کیلوبایت


طرح نیروگاه الجزری برای استفاده از انرژی ماهیچه ای حیوان برای بالا بردن آب



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آذر ۹۲ ، ۱۰:۵۳
محسن بهرامی

جمهوری اسلامی ایران برای برنامه ی پنجم توسعه به برکت فهم مسئولانش 5000 مگاوات  انرژی تجدید پذیر را برنامه‌ریزی نموده است. در حالی که تاکنون تنها 70 مگاوات برق بادی و نزدیک به 100 مگاوات  نیروگاه برق تجدید پذیر اعم از بادی و خورشیدی در کشور نصب و راه اندازی شده است. جالب اینجاست که در برنامه چهارم توسعه هم 2000 مگاوات برق تجدیدپذیر پیش‌بینی شده بود اما به دلایلی انجام نشد  که رئیس سانا از جمله آن‌ها به تحریم و بدقولی بانکها در اعطای وامها اشاره می کند. دکتر صدقیان همچنین ابراز نموده است که الان متقاضی 3000 مگاوات  نیروگاه برق تجدید پذیر داریم که لابد این‌ها هم قرار است به صف پیشینیانشان بپیوندند و برنامه پنجم هم تحقق یافته وانمود شود. اما حقیقت این است که همانطور که همه مستحضرید با کاغذ و برنامه و حرف که در دولت عمده فعالیت هستند کار پیش نمی‌رود مرد عمل می خواهد.

بر این اساس گروه صنعتی پرنده طی مطالعات گسترده و بررسی جوانب کار یک طرح جامع در زمینه نیروگاه بادی تهیه نموده است که در ادامه خدمتتان ارائه می گردد.


جهت سلامتی و ظهور آقا امام زمان ارواحنا لتراب مقدمه الفدا و پایداری امام خامنه ای و امت مسلمان ایران در مسیر تحقق اسلام ناب محمدی و حرکت جامعه مهندسی ایران و جهان به سمت مهندسی آفرینش مدار با ذکر صلوات در ادامه دانلود بفرمایید.


عنوان: طرح تاسیس نیروگاه بادی 5000 مگاواتی خلیفه ی زمین پاک در چابهار
حجم: 604 کیلوبایت


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ آذر ۹۲ ، ۱۱:۱۳
محسن بهرامی

شکر خدا فضای مهندسی در غرب روز به روز به سمت الهام گرفتن از آفرینش الهی و نزدیک شدن به یک مهندسی سالم و پاک در حرکت است. مقاله ی زیر چندی پیش برای بازآفرینی در فضای کشور تهیه شده است. امید است ایران اسلامی در چنین طرح هایی پیشتاز و سرآمد در دنیا باشد.

تقدیم به شما موتورهای حرکت پیشرفت علمی و فناوری کشور و سربازان علمی امام خامنه ای…

با ذکر صلوات و دعا برای سلامتی و ظهور آقا امام زمان ارواحنا لتراب مقدمه الفدا و پایداری امام خامنه ای و ملت مسلمان ایران در مسیر تحقق اسلام ناب محمدی دانلود فرمایید.

عنوان: طرح تولید همزمان انرژی خورشیدی و بادی با الگوگیری از درختان
حجم: 905 کیلوبایت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آذر ۹۲ ، ۱۱:۲۵
محسن بهرامی

در نوشته ای مستقل مفصلا به هواپیمای نیروی انسانی دو منظوره با بالهای جمع شونده که موضوع پایان نامه حقیر بوده است پرداخته ام. در ادامه فایل پی دی اف این پایان نامه تقدیم برادران و خواهران عزیز علاقه مند برای کار روی این پروژه می گردد.

ان شاء الله که این طراحی هواپیما و ساخت آن مرضی خدای متعال و امام زمان قرار گیرد.

با ذکر صلوات و دعا برای سلامتی و ظهور آقا امام زمان و نایب بر حقش امام خامنه ای دانلود کنید.

دانلود پایان نامه ی طراحی هواپیما مهندسی هوافضا دانشگاه شریف
عنوان: دانلود پایان نامه ی طراحی هواپیما مهندسی هوافضا دانشگاه شریف
حجم: 10.5 مگابایت


دانلود پایان نامه هوافضا شریف
طرح جلد پایان نامه با موضوع طراحی مفهومی و مقدماتی هواپیمای نیروی انسانی دو منظوره با بالهای جمع شونده
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ آذر ۹۲ ، ۲۳:۰۵
محسن بهرامی