بنیاد مهندسی آفرینش مدار - مهام

مهندسی بر مبنای قانون الهی: ضامن بقا و سلامت روحی و جسمی انسان و جهان آفرینش

بنیاد مهندسی آفرینش مدار - مهام

مهندسی بر مبنای قانون الهی: ضامن بقا و سلامت روحی و جسمی انسان و جهان آفرینش

بنیاد مهندسی آفرینش مدار - مهام
به لطف خدای متعال در تاریخ ۱۷ مهر ۱۳۹۲ در حرم مطهر کریمه ی اهل بیت حضرت فاطمه ی معصومه سلام الله علیها اساسنامه ی بنیاد غیر تجاری مهندسی آفرینش مدار به امضای موسسین رسید.
شهید سلیمانی
آخرین نظرات

علاقه مندان به طرح مقالات و تولیدات محتوایی و رسانه ای خود در سایت می توانند مطالبشان را برای ما ایمیل فرمایند،

همجنین علاقه مندان به عضویت در شبکه ی حمایت از مهندسی پاک بر مدار حفظ محیط زیست و صنعت اسلامی می توانند مشخصات علمی - پژوهشی و رزومه خود را برای ما ایمیل فرمایند.

همچنین در صورتی که مطلب نابی در شبکه جهانی یافتید و مایل به در میان نهادن آن با دیگر مخاطبان عزیز ما هستید می توانید برای ما ایمیل فرمایید تا در صورت امکان در سایت نگاشته شود.

علاقه مندان به همکاری می توانند رزومه کاری خود را برای ایمیل ما (mohsen.bahrami.2012 در سرویسchmail.ir) ارسال فرمایند تا در صورت نیاز ان شاء الله از برکات وجودشان در سایت بهره مند شویم.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.