بنیاد مهندسی آفرینش مدار - مهام

مهندسی بر مبنای قانون الهی: ضامن بقا و سلامت روحی و جسمی انسان و جهان آفرینش

بنیاد مهندسی آفرینش مدار - مهام

مهندسی بر مبنای قانون الهی: ضامن بقا و سلامت روحی و جسمی انسان و جهان آفرینش

بنیاد مهندسی آفرینش مدار - مهام
به لطف خدای متعال در تاریخ ۱۷ مهر ۱۳۹۲ در حرم مطهر کریمه ی اهل بیت حضرت فاطمه ی معصومه سلام الله علیها اساسنامه ی بنیاد غیر تجاری مهندسی آفرینش مدار به امضای موسسین رسید.
شهید سلیمانی
آخرین نظرات

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۴ ثبت شده است

اولین دوره مسابقات آب شیرین کن های خورشیدی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با حضور 31 تیم از دانشگاه های مختلف کشور در دانشگاه صنعتی امیرکبیر آغاز به کار کرد.

به گزارش سرویس علمی ایسنا، رضا خوانساری، دبیر اجرایی اولین دوره مسابقات آب شیرین کن های خورشیدی گفت: این مسابقات از صبح امروز در دانشگاه صنعتی امیرکبیر با حضور 31 تیم دانشجویی آغاز به کار کرده و تا عصر امروز ادامه دارد.
وی با بیان اینکه مسابقات آب شیرین کن خورشیدی برای نخستین بار است که در کشور برگزار می شود، خاطرنشان کرد: تیم های شرکت کننده جزئیات طرح های خود را در قالب دفاعیه به دبیرخانه مسابقات ارسال کردند که پس از بررسی طرح های ارائه شده در نهایت 31 تیم به مرحله نهایی مسابقات راه یافتند.
دبیر اجرایی اولین دوره مسابقات آب شیرین کن های خورشیدی در خصوص روند برگزاری این مسابقات گفت: به هریک از تیم ها 20 لیتر آب که در هر لیتر 15 گرم نمک وجود دارد، ارائه می شود و تیم ها باید از طریق دستگاه های خود آب شیرین قابل خوردن را تولید کنند که این مراحل از طریق داوران مسابقه ارزیابی می شود و تیم های برگزیده انتخاب می شوند.
خوانساری خاطرنشان کرد: این مسابقات ملی است و دانشجویان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه های مختلف کشور در آن حضور دارند.
وی گفت: هدف از برگزاری این مسابقه ساخت آب شیرین کن قابل حمل است که قابلیت تولید آب مورد نیاز برای مصرف روزانه یک نفر را داشته باشد و به طور کامل با انرژی خورشیدی کار کند.
دبیر اجرایی اولین دوره مسابقات آب شیرین کن های خورشیدی تاکید کرد: در این مسابقات سه تیم برگزیده می شوند که به تیم اول سه سکه بهار آزادی ، به تیم دوم دو سکه بهار آزادی و به تیم سوم یک سکه بهار آزادی اهدا خواهد شد.
بر اساس این گزارش، مسابقات آب شیرین کن های خورشیدی توسط دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

مسابقه آبگرمکن خورشیدی دانشگاه امیرکبیر
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۵:۱۳
محسن بهرامی