بنیاد مهندسی آفرینش مدار - مهام

مهندسی بر مبنای قانون الهی: ضامن بقا و سلامت روحی و جسمی انسان و جهان آفرینش

بنیاد مهندسی آفرینش مدار - مهام

مهندسی بر مبنای قانون الهی: ضامن بقا و سلامت روحی و جسمی انسان و جهان آفرینش

بنیاد مهندسی آفرینش مدار - مهام
به لطف خدای متعال در تاریخ ۱۷ مهر ۱۳۹۲ در حرم مطهر کریمه ی اهل بیت حضرت فاطمه ی معصومه سلام الله علیها اساسنامه ی بنیاد غیر تجاری مهندسی آفرینش مدار به امضای موسسین رسید.
شهید سلیمانی
آخرین نظرات

شکر خدا با خبر شدیم در شیراز نیز دانشجویان مهندسی با دغدغه های الهی زیست محیطی دست به کار شده اند و اولین دوره ی مسابقات طراحی و ساخت زیست دیوار را به عنوان یک مسابقه طراحی با مواد بازیافتی به راه انداخته اند. ضمن آرزوی هدفمند شدن مسابقات علمی کشور از مسابقات صرفا علمی (مانند نجات سازه ی تخم مرغ و پل ماکارونی و …) به مسابقات علمی با هدف الهی مانند حفظ محیط زیست و حرکت جامعه ی مهندسی کشور به سمت یک جامعه ی مهندسی با طراحی آفرینش مدار شما عزیزان را به دیدن سایت این مسابقات اینجا دعوت می کنیم.

جهت سلامتی و ظهور آقا امام زمان ارواحنا لتراب مقدمه الفدا و پایداری امام خامنه ای و امت مسلمان ایران در مسیر تحقق اسلام ناب محمدی و حرکت مهندسین متعهد این آب و خاک به سمت مهندسی آفرینش مدار صلوات ختم بفرمایید.

پوستر مسابقه طراحی با مواد بازیافتی و ساخت زیست – دیوار

پوستر مسابقه زی بازیافت

پوستر مسابقه طراحی و ساخت زیست دیوار یک مسابقه طراحی با مواد بازیافتی

در دنیا مسابقات طراحی با مواد بازیافتی و همچنین طراحی مکانیزم و سازوکار برای تفکیک مواد بازیافتی بسیار مورد توجه است. یک نمونه مسابقه طراحی ربات تفکیک زباله را که توسط انجمن مهندسی مکانیک آمریکا برگزار شده است اینجا مشاهده فرمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی