بنیاد مهندسی آفرینش مدار - مهام

مهندسی بر مبنای قانون الهی: ضامن بقا و سلامت روحی و جسمی انسان و جهان آفرینش

بنیاد مهندسی آفرینش مدار - مهام

مهندسی بر مبنای قانون الهی: ضامن بقا و سلامت روحی و جسمی انسان و جهان آفرینش

بنیاد مهندسی آفرینش مدار - مهام
به لطف خدای متعال در تاریخ ۱۷ مهر ۱۳۹۲ در حرم مطهر کریمه ی اهل بیت حضرت فاطمه ی معصومه سلام الله علیها اساسنامه ی بنیاد غیر تجاری مهندسی آفرینش مدار به امضای موسسین رسید.
شهید سلیمانی
آخرین نظرات

شکر خدا اخیرا برگزاری مسابقات علمی در دانشگاه ها و مدارس پا گرفته است و همین امر شور و شوق و انگیزه برای کار علمی را در میان اهالی علم و دانش چند برابر نموده است. اخیرا با خبر شدیم در دانشگاه صنعتی قم مسابقاتی با عنوان مسابقه کاربردی انرژی خورشیدی برای به کارگیری انرژی خورشیدی با هدف گرمایشی برگزار شده است. ضمن آرزوی هدفمند شدن مسابقات علمی کشور از مسابقات صرفا علمی (مانند نجات سازه ی تخم مرغ و پل ماکارونی و …) به مسابقات علمی با هدف الهی مانند حفظ محیط زیست و حرکت جامعه ی مهندسی کشور به سمت یک جامعه ی مهندسی با طراحی آفرینش مدار شما عزیزان را به دیدن گزارش ویدیویی این مسابقات اینجا و خواندن خبر آن اینجا و اینجا دعوت می کنیم. وبلاگ مسابقات را هم اینجا مشاهده بفرمایید.

جهت سلامتی و ظهور آقا امام زمان ارواحنا لتراب مقدمه الفدا و پایداری امام خامنه ای و امت مسلمان ایران در مسیر تحقق اسلام ناب محمدی و حرکت مهندسین متعهد این آب و خاک به سمت مهندسی آفرینش مدار صلوات ختم بفرمایید.

انرژی خورشیدی

مسابقه کاربردی انرژی خورشیدی

در دنیا مسابقات طراحی و کاربرد انرژی خورشیدی بسیار مورد توجه است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی